Loading...

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 Portal Admin 4 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

ادکلن مردانه - زنانه کارتیر لِس هیروز دِ کارتیِر : له هیور پرومایز 1


برند کارتیر ادکلن کارتیر لِس هیروز دِ کارتیِر : له هیور پرومایز 1 را در سال 2009 به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد. ادکلن های برند کارتیر همواره جزء محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای عطر فروشی های سراسر جهان بوده است.
کارتیر در فرانسه ثبت شده است و عطرهای آن با نام این کشور عرضه می شود. اگر از طرفداران عطرهای ساخت فرانسه هستید، کارتیر لِس هیروز دِ کارتیِر : له هیور پرومایز 1 می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Les Heures de Cartier: L'Heure Promise I از اسانس هایی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در گروه بویاییگلی گیاهی. قرار داده است. متیلده لاران از عطاران برتر عطرسازی در ساخت رایحه بینظیر این عطر سهیم است.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های مشک ، ترکیبات سبز ، زنبق ، چوب صندل سفید ، برگ درخت نارنج، استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. برای مردانه - زنانه خريد عطر اينترنتي کارتیر لِس هیروز دِ کارتیِر : له هیور پرومایز 1 به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی کارتیر لِس هیروز دِ کارتیِر : له هیور پرومایز 1 کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
عمومی
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید