Loading...

جمعه 14 اردیبهشت 1403 Portal Admin 4 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

ادکلن مردانه - زنانه مرما


برند تیزیانا ترنزی ادکلن اصل مرما را در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد. ادکلن های برند تیزیانا ترنزی همواره جزء محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای عطر فروشی های سراسر جهان بوده است.
تیزیانا ترنزی در ایتالیا ثبت شده است و عطرهای آن با نام این کشور عرضه می شود. اگر از طرفداران عطرهای ساخت ایتالیا هستید، مرما می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Maremma از اسانس هایی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در گروه بویاییگلی چوبی مُشکی. قرار داده است. طبیعت عطر مرما گرم است. پائولو ترنزی از عطاران برتر عطرسازی در ساخت رایحه بینظیر این عطر سهیم است.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های ترنج ، یاس، درخت بلوط ، گل یلانگ ، انگور فرنگی سیاه، استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح زنبق ، عسل ، عود، سنبل ختایی ، زیره سبز، خرما ، هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. کهربا، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، لابدانیوم، کاکائو ، اقاقیای پالیساندر از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای مردانه - زنانه خرید ادکلن مرما به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی مرما کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
عمومی
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید